assoft skoldag!

Har redan slutat och klockan är bara halv 2. Vi skulle bara skriva en uppsats sen fick vi sluta. Och jag skrev 4 sidor för hand!
Så slutade vid halv 1 ungefär. Så jag åkte upp till centrum och handla lite sen gick jag förbi gamla skolan men träffade bara på en lärare jag hade på Säby och han va upptagen så vi sa i princip bara hej till varandra. Jag är riktigt dålig på att komma dit när lärarna har tid -.-

Menmen, den här veckan har varit/kommer vara assoft! I måndags och igår va rätt chill även om det va segt, idag hade vi bara uppsatsskrivning, imorgon ska vi kolla på en film och jag ska göra någon annan uppsats och på fredag ska vi se nån julshow sen snacka med lärarna ett tag sen slutar vi. Och då åker jag hem till Fanny och har tjejkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0