bara massa stress.

Har inte blivit så mycket uppdatering idag, eftersom jag och Fanny åkte hemifrån vid 7 i morse och sen har jag inte haft tillgång till någon data.

Skoldagen började med attt vi hade Naturkunskap och sen har dagen rullat på bra till sista lektionen då jag och Fanny hade väldigt bråttom, så vi skyndade till tåget och jag tog mig hem och stressade gärnet för att hinna packa och göra mig klar för att hinna med 15.05 bussen, men satt och väntade i 25 j*vla minuter så började gå mot centrum och självklart kom den då så det va bara att fortsätta vandra mot centrum och hoppas på att det skulle gå en buss så jag hann med 56 tåget..
Den va också försenat men inte lika mycket, som tur va. Och när jag va i Järna så va vi tvugna att vänta på grön signal. Väl framme i gnesta gick jag till konsum och handla och nu har jag äntligen kommit till Fanny och kan börja varva ner!

Lägger upp bilder snart, ska försöka hinna med det innan vi börjar med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0