Dag 03 – Din familj

Ja min familj, vad finns det att säga?
Nej men, min familj består av mig, pappa Ronnie, Mamma Annika, storebror Didrik och en liten hamster som heter Prins :)
Min pappa jobbar nästan dygnet runt för han har 2 jobb för tillfället så det blir inte mycket sömn för honom. Mamma hon jobbar om dagarna sen kommer hon hem och umgås och så. Vissa dagar spelar hon även tennis.
Min bror, han är datanörd. Finns inte så mycket mer att säga. Vi andra i familjen blir jättechockade när han säger att han ska träffa någon kompis. haha!
Och så Prins, hon älskar att äta och springa i sitt hjul :)

Självklart betyder min familj oändligt mycket för mig. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om någon av dom helt plötsligt skulle försvinna ur mitt liv. Även om jag inte alltid visar min kärlek till dom så är det faktiskt dom som egentligen betyder allra mest för mig. Dom ställer alltid upp, vad det än är som har hänt!


Mamma och pappa ♥

Storebror och pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0