Dag 06 – Din bästa vän

Asso, just nu kan jag vell inte säga att jag har någon bästa vän. Men har en del som står mig väldigt nära, och en del har gjort det under en lång tid!
Självklart älskar jag alla mina vänner, men en del står mig närmare än andra.


Mikaela Wakander
I alla lägen finns du där. Även om vi inte pratat eller setts på ett tag så är allt som vanligt mellan oss när vi ses.
Love you girl!


Sandra Johansson
Behöver jag säga något? Du vet vart du har mig och jag vet vart jag har dig.
Vi har också haft våra stunder men det har alltid löst sig. Sen vi va små har det varit vi, och det kommer alltid vara du och jag!


Fanny Eriksson
Jadu knasboll. Inte har vi känt varandra länge men ändå har vi kommit varandra så nära.
Och jag kommer aldrig släppa taget om din hand, aldrig!

Amanda Ojala
Bästavän, syster, soulmate. what else?
Vi har gått igenom blod, skratt och trårar tillsammans. Utan dig vid min sida vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0