Dag 12 – En person du upplevde något nytt med & Dag 13 – Den här veckan

Glömde bort igår så kör båda nu, igen.

Dag 12
Oj, jag har upplevt så mycket nytt med så många olika människor. Men det finns en person som jag upplevde något riktigt nytt med och det var kärlek med Christofer. Usch vad jag tjatar om han men just nu vart det så för det är något som alla vill uppleva och så.
Så med honom var första gången jag verkligen fick uppleva riktig kärlek. Innan hade det bara varit att man sa jag älskar dig men det var egentligen ingenting som man menade för man inte visste vad kärlek var. Men nu vet jag det och det är jag glad över.


Dag 13
Okej, den här veckan har varit både lugn och stressig på samma gång. Jag har hunnit med en himla massa i skolan och gjort en del på fritiden. Den här veckan har varit rätt rolig ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0