Dag 18 – Dina svårigheter & Dag 19 – Ett favorit minne

Dag 18
Oj, öh jag vet faktiskt inte.. Jag tänker bara inom skolan nu, haha! Och där har jag vädligt svårt att förstå vad mina klasskamrater säger på engelska. Det har ingenting med just min klass att göra, att dom är dåliga eller så. Utan jag förstår aldrig när en elev pratar på engelska. A okej om jag pratar engelska med en eller två kompisar förstår jag men är det en stor grupp eller någon som ska stå och berätta om någonting fattar jag nada!
Det är allt jag kan komma på just nu.

Dag 19
Har så mycket fina minnen. Som hela sommarlovet med Mikaela, alla kvällar med Fanny, alla badturer med Sandra. Det finns ju så mycket jag skulle kunna berätta om!
Men något som jag aldrig kommer glömma är när jag och Mikaela va i Tullinge i somras, hahahha fyfan! Vi hade kul vi. Orkar inte berätta allt det är allt ni får veta :)
Men sen kommer jag heller aldrig glömma när jag hade varit i tyresö och sen åkte och träffade en vän. Tyvärr har vi knappt någon kontakt längre pga många anledningar men jag kommer aldrig glömma den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0