Desiré ♥ Fanny

Jag har världens underbaraste vän! Fanny "Knut" Eriksson heter hon.
Jag älskar henne för precis den hon är! Spelar ingen roll vad hon gör eller hur hon ser ut, jag är stolt över att få vara hennes vän och bryr mig inte om vad andra säger om henne.
Jag typ fastnade för henne direkt när jag såg henne och vi satt bredvid varandra i klassrummet. Just då kände jag bara, hon ska bli min vän!! Så är det bara, oavsett vad hon säger ska hon bli min vän! Okej nu kanske jag överdriver lite men jag ville verkligen bli vän med henne. Och det blev jag ;) höhö
Vet faktiskt egentligen inte vad jag ska skriva, ville mest komma fram att ni borde läsa ett inlägg i hennes blogg, hihi. För att komma till det inlägget kan ni klicka HÄRHÄRHÄRHÄR!



I love you

Kommentarer
Postat av: Fanny Eriksson

tillsammans är vi starka! <3

2010-12-26 @ 02:07:28
URL: http://dannyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0