fortfarande vaken

Kan verkligen inte somna, har legat och vridit på mig i timmar nu.. Är vell alldeles för nervös inför imorgon.
Är inte ens i närheten av att vara trött...

Och nu fick jag ett sms av Marika som åker till Thailand nu, ha det så j*vla bra ditt f*cktard!!! Vill också till Thailand, alla ska dit :(
Men mest sur är jag på Fanny att hon ska dit för kommer få gå i skolan i TVÅ veckor utan henne. Kan garantera er att jag kommer säga att jag är sjuk och inte går till skolan hälften av tiden.

Nej nu ska jag försöka sova faktiskt. Lär ju gå.... bra.
Ska försöka somna till Green street hooligans. Har jättesvårt att somna utan film eller TV om jag sover hemma, eller iallfall ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0