home again

Hade kul igår, orkar inte berätta allt vad vi gjorde. Men jag, Fanny och Hopp satt hemma hos Fanny till en början sen kom William och lite senare även Nohome. (vet inte hur man stavar hans riktiga namn och han kallas för Nohome)
Iallafall, vi hade trevligt igår.

Idag kom mamma och hämtade mig vid 4 och då åkte vi upp till Anna B för att hämta våran nya familjemedlem, en hamster! :) Så nu är vi 5 i familjen igen, haha!
Har önskat mig en liten dvärghamster sen jag va liten och nu fick vi än. Så nu är både jag och min bror nöjda! :)

Men ska göra mig lite fräsch nu innan Sandra och Laila kommer och hämtar mig.
För vi ska äta pizza! MUMS!


Ser ut som hon har puckelrygg men så är det inte, hon satt upp och jag orkade inte försöka få en bättre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0