inte bra

Jag är fortfarande vaken... klockan är kvart över 2, det känns inte bra!
Men känner att jag är lite smått hungrig, vilket jag blir på kvällarna, och kan inte somna hungrig.
Det värsta är bara att jag inte orkar ställa mig och laga mat nu, och så finns det liksom inget man bara kan plocka fram ur kylskåpet och äta direkt..

Tänkte vara lite busig förut också och logga in och blogga lite på Fannys blogg men insåg att jag inte minns vad hon har för lösenord till sin blogg.. Får vell luska fram det och blogga där någon annan gång :)

Menmen, ska försöka leta fram något att äta nu och sen ska jag faktiskt försöka sova!
Måste orka upp imorgon för ska sola med Sandra när hon kommit hem från shoppingrundan och innan vi ska sola tänkte jag försöka på riktigt att städa i mitt rum. Får vell se hur det går, men tänkte iallfall stänga av datan nu så sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0