kommit en liten bit på vägen iallfall.

Har duschat och så, så jag är nästan klar med att ta hand om mig själv idag. Och så har jag städat halva rummet, bättre det än ingenting alls.
Just nu väntar jag på mat som jag sagt att jag inte ens vill ha för jag inte är sugen på mat. Har även varit nere och bråkat med min bror om julgranen, för vi har en plastgran för mamma är halvt allergisk eller något. Mamma har inte tid att få upp den så hon sa att det blir han och jag som får fixa det men han är ju den värsta datanörden jag känner så det blir ju inget gjort när man ber honom. Så om han vill ha en julgran får han lyfta på sitt arsle och plocka fram den :)
Nej nu ska jag se om det finns någon mat till mig som jag vill ha för nu blev jag hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0