lek och shopping

Har inte varit hemma så mycket idag, så har inte haft tillgång till någon data.
Vi skulle shoppa idag men först åkte vi och hälsade på Andreas (pappas kompis) i Haninge och lekte lite med hans småbarn :) Efter det åkte vi till massa olika ställen och handla. Jag fick med mig bh, trosor, en grej till min foundation, en stjärna som man ska sätta upp på typ väggen och ha värmeljus i och påslakan + örngott.
På vägen hem hämtade vi upp Sandra också som har varit här en stund men hon åkte nyss hem.

Så nu ska jag göra i ordning i mitt rum och kolla med Fanny om hon kanske har tid att ses över en fika eller något imorgon för jag saknar henne megamycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0