Mikaela i sina bästa stunder

Ja när Mikaela är med mig kan hon verkligen vara sig själv, tro mig!
Hon satt och slog på en vattenflaska som jag höll i med en spriteflaska och sa massa saker på engelska... det sista hon sa blev, hit me! hit me with your best shot! no i didn't think so!
Okej nu kanske ni inte fattar någonting men när hon verkligen inte bryr sig om hur hon pratar engelska så låter hon som ett kioskmongo som aldrig gått i skolan utan bara lärt sig några få ord på engelska och gör det till en mening.. hon är mongo iallafall :)
Tyckte att ni behövde veta detta för känner mig faktiskt lite spciell eftersom jag sett alla hennes personligheter, både dom bra och dåliga. Eller förresten, hon har bara dåliga... tyvärr. Nej driver, klart hon kan vara världens bästa också!
Kärlek till dig babyboooo! ♥


Fyfan vad vi har sett ut genom åren! En del vill jag inte ens lägga ut för vi ser så förjävliga ut! hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0