så otroligt trött på SL!

Jag och Mikaela tog ju en tidigare buss i morse för att det va så mycket förseningar men självklart var inte vårat tåg det så vi va i Huddinge en timme tidigare än vad vi hade räknat med så vi gick förbi min mamma en stund eftersom hon jobbar i Huddinge.
Sen gjorde Mikaela sitt prov och vi skulle ta tåget hem, men när vi kommer ner till stationen ser vi att tåget som skulle gå 15.12 va försenat till 15.42. Som tur va kom vi dit halv så det va ju inte så lång tid. Men när klockan blev 42 så stog det att tåget skulle gå 53 istället.. Jaja tillslut kom det, men vi stannade i Tullinge för där var det stoppsignal och sen va dom tvugna att kolla värmebromsarna -.- så våra planer som vi hade gjort upp så bra sprack totalt då vi missade bussen.
Menmen, nu är jag hemma iallfall och fryser arslet av mig så ska krypa ner under täcket en stund tills Mikaela är klar med sina ärenden och kommer hit och myser med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0