skoj!

Fick en kommentar från COMVIQ angående mitt inlägg om att jag inte kunde smsa. haha!


Comviq om fel på comviq?:

Hej Desire,

Om du har fått plötsliga problem med att inte kunna SMSa kan vi tipsa dig om att testa starta om telefonen. Oftast brukar funktionen komma igång igen då. Annars kan det vara bra att kolla så meddelandecentralnumret i telefonen är inlagt med nummer +46707990001. Annars behöver du rätta detta och starta om telefonen. Om felet kvarstår kan du även testa simkortet i en annan telefon för att kolla att det inte är telefonfel. Ring gärna vår kundservice på 0772-21 21 21 eller mejla mig om felet kvarstår.

Soft att dom läste det, nu har jag fått svar på lite funderingar iallfall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0