snart är det över

Nu har jag ätit god julmat, kollat på Kalle, öppnat julklappar, ätit gröt och spelat spel.
Man vet precis när allt händer här på julen. Men det gör mig ingenting förutom att jag blir rastlös och jag har ju blivit allergisk mot katter så har nyst och snorat hela dagen sen vi kom hit fast jag tog en allergitablett..
Menmen, det är inte lika illa nu.

Har fått en massa fina och bra saker som jag önskat mig. Bla en one piece dress, fast min heter jump in men det är precis samma sak och typ samma prisklass så.

Berättar när jag kommer hem vad jag fått och bilder och sånt för har med mig sämsta inernet och där jag sitter just nu är det sämsta täckningen så det funkar knappt.......

Tänkte lägga in en bild på min jumpin men mitt internet suger som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0