Veckans Person



Denna veckas person blir
Anna Bergqvist

För hon är en underbar vän och även om vi inte ses så ofta så har vi alltid kul tillsammans.
Men första gången jag träffa henne så va jag väldigt blyg med tanke på att det va min dåvarande pojkväns ex och jag va inte så bekväm i situationen. Men jag vande mig vid tanken och släppte det och vi blev väldigt bra vänner. Och jag är riktigt glad över att jag finns chansen att lära känna gulleplutten!

Så denna vecka vill jag tacka henne för att hon finns i mitt liv! ♥


Kommentarer
Postat av: annaaaa lixom

hur har jag kunnat missa detta inlägg då!



du är en bra vän! glad för att jag träffade dig.

kanske är ditt ex man får tack då.. höhö

snart är det dags att träffas igen.



älskar dig vännen.

2010-12-08 @ 15:26:49
URL: http://aannabergqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0