Dag 10 – Vad du hade på dig & Dag 11 – Din dag

Eftersom jag inte kunde blogga igår så kör jag båda nu

Dag 10 – Vad du hade på dig
Jag hade trosor, bh, två par tights, ett vitt linne och en svart peaktröja. Inget märkvärdigt helt enkelt.

Dag 11 – Din dag
Min dag började med att jag gick upp och gjorde mig klar, sen åktejag till skolan där vi kollade på en astråkig julshow sen snackade lite med våran lärar eoch åt pepparkakor. Sen åkte jag till Södertälje och nu är jag hos Fanny.
Snart kommer även Lykke och Ida hit och vi ska ha en jättemysig tjejkväll här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:49:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0