allt och inget, snart sovdax.

Är hemma igen nu och fryser som f*n.
Har precis lagt på telefonen och sagt hejdå till Emil som ringde mig av någon anledning. haha
Ska snart plugga lite, har fortfarande inte gjort klart min matteläxa... Inte för det gör så mycket för börjar 12 imorgon så kan va uppe en stund till :)

Och jag har världens bästa mamma! är skyldig henne 1550:- så får bara 500 av mitt studiebidrag den här månaden och så sa jag att jag behövde köpa en halsduk, foundation och lite andra smågrejer. Så idag när jag kom hem och hade pratat med henne en stund säger hon:
Mamma; Har du inte kollat i ditt rum?
Jag; vadå ligger det nåt på sängen? har bara tagit av mig jackan och hämtat grejer där.
Mamma; aha okej
Går in och kollar, på sängen ligger en H&M påse med avsminkningsserevetter och foundation! om jag blev lycklig!! slipper lägga ut 135 spänn på det den här månaden, as skönt!





Att så lite kan göra så mycket.
Det gjorde verkligen min kväll.
Tack för att du finns Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0