Do not look where you fell but where you slipped

Att inte veta vad du känner gör mig så sjukt förvirrad. Aldrig i mitt liv har jag varit så förvirrad som jag är just nu. Det värsta med det är inte att jag inte vet vad du känner utan att jag blir så förvirrad att jag inte vet vad jag själv känner. Det ända jag vet just nu är att så fort jag är med dig eller bara hör din röst blir jag planetens lyckligaste flicka.
Problemet med allt är att jag har så höga förväntingar att jag sårar mig själv för jag målar upp en bild som blir så stark att det får mig att tro att det är verkligheten.
Alla säger att man ska följa magkänslan, och min magkänsla säger att jag borde släppa taget om dig innan allt går för långt och någon blir sårad. Men mina känslor säger raka motsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0