måste försöka börja vända tillbaka på dygnet

Drog ner till Rönninge vid 7 tiden och mötte Empa som jag inte träffat på år och dar så det va kul att se henne igen! Vi va oskiljaktiga en gång i tiden och ingenting kunde komma emellan oss men något hände och nu snackar vi knappt längre men vi har alltid kul när vi ses!
Iallafall, hon drog vid halv 11 så då åkte jag hem till Emelie en stund innan Ferre & co kom och hämtade upp oss. Har varit ute med dom hela kvällen och nu ligger jag hemma i sängen och ska försöka sova snart så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Måste verkligen försöka vända tillbaka på dygnet för det har börjat gå över styr nu.


Vart tog solen vägen egentligen?! Vill ju kunna gå runt i shorts & linne och ligga o sola hela dagarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0