förlåt för den dåliga uppdateringen

Har varit riktigt usel på att blogga dom senaste dagarna och det beror på att jag sover bort halva dagarna och när jag väl vaknat har jag redan planerat hela dagen och är ute tills sent på nätterna och då orkar jag inte blogga. Det blir lätt så när man har sommarlov liksom, man vill få ut det mesta och bästa av dagarna. Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig.

Idag har jag iallafall städat, damsugit och skurat hela rummet så det är fräscht igen. Efter det kom Mikkan hit och då drog vi iväg och badade och bara njöt av solen. Sen har vi varit runt lite överallt och träffat människor.
Senare under kvällen kollade vi gamla kort med mamma och sen kom Sebbe hit en stund men efter ett tag åkte vi hem till han istället och kollade TV. Nu är vi äntligen hemma igen och hon sover här med mig.


Mikaela, förra gången vi va o bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0