2 cool 4 school!

Vart en riktigt kort skoldag idag fast jag va på 3 lektioner och åt lunch i skolan, men det va skönt att gå hem tidigt. Hoppade över dom 2 sista lektionerna då vi visste att vi inte skulle ha någonting att göra så det va bara 4 stycken från klassen som stannade kvar i skolan, hahaha!
Tänkte iallafall hinna med en massa innan mamma och pappa kommer hem, har alltid massa saker jag bestämmer mig för att göra innan dom kommer hem.
Ikväll har vi gårdsträff också då vi ska äta mat och så med våra grannar men jag tänker bara äta och sen drar jag ifrån salem! Det är ju liksom fredag, klart man hellre drar ut än sitter hemma på gården med grannarna?! eller?

Och runt 2-3 kanske en kompis kommer hit ett tag och umgås, men får se hur det blir med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0