ångest!

Galet vad sliten man är en dag som denna....
Verkligen allt och inget hände igår, men vi röjde gärnet och hade riktigt kul faktiskt. Eller iallafall jag.
Sen skulle vi sovit hos Jocke men vi hamnade hos Chrisse av någon anledning.. Vet faktiskt inte varför.
Efter ett tag började vi kolla på skräckfilm, efter 5 minuter gav jag och Chrisse upp och la oss i hans säng istället och snackade tills vi somnade.
Somnade runt 5 och vaknade halv 10, känns bra! Sen drog vi ut till Dalparken, ingen höjdare men vi överlevde!
Jag började sedan knalla mot tåget som tydligen va inställt -.- så va tvungen att ta ersättningsbuss till Östertälje. FML!
Bilder kommer kanske senare, om alla inte vart förjävliga.


Nu ska jag hitta någon chompis som vill följa med mig och bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0