Från inget till allt

I säkert över en timme har vi suttit i Fannys röda möggliga soffa och bara dött, men vi ville inte gå och lägga oss för då hade vi vaknat typ 5-6 imorgon bitti vilket vi gärna ville slippa.
Till slut kom hon på att vi kunde färga hennes hår så nu är det gjort och hon står i duschen och tvättar ur färgen, jag sitter i soffan och målar naglarna. När hon är klar i duschen ska vi ta tag i disken och dammsuga innan det blir läggdags för nu är det okej att sova när man är så trötta som vi är.


Det va hål i mina jeans, men hålet råkade bli liiiite större, men har hört att det är mode med hål i jeansen?
Var ett par av mina favoritjeans menmen, dom har ju trots allt hängt med mig sen jag gick i sjuan så det var vell på tiden för dom att gå i pension.
RIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0